Γιατί είναι σημαντική η αξιολόγηση της εργασίας | Technus Ελληνική Freelancer Πλατφόρμα - Technus

Γιατί είναι σημαντική η αξιολόγηση της εργασίας;

Αξιολόγηση freelancer - κριτικές πελατών

Οι κριτικές επηρεάζουν το 90% των δυνητικών πελατών σε σχέση με μια προσφορά πωλήσεων. Μια online κριτική, έχει αντίστοιχο αντίκτυπο στο κοινό όσο η παρότρυνση από έναν φίλο. Άρα έχει μεγάλη αξία για εσένα και τη δουλειά που θες να προβάλεις. Οι χρήστες μέσω όσων θα διαβάσουν, «φιλτράρουν» τον επερχόμενο συνεργάτη τους και χτίζουν μια σχέση εμπιστοσύνης πριν καν τον συναντήσουν. Έχει παρατηρηθεί ότι η πλειοψηφία των χρηστών αφήνουν το σχόλιο τους σχετικά με την εμπειρία που είχαν βοηθώντας έτσι μελλοντικούς χρήστες να έχουν άμεσα την πληροφορία που θέλουν.

Οι κριτικές πελατών εμφανίζονται σε πολλά online πεδία

Η σελίδα που μπορεί να χρησιμοποιείς για να προβάλεις τη δουλειά σου, τα social media, το Google Business είναι σημεία που μπορούν οι πελάτες σου να καταγράψουν μια αξιολόγηση freelancer. Αντίστοιχα, στο περιβάλλον της Technus οι πελάτες σου μπορούν να σε βαθμολογήσουν με αστέρια και να μοιραστούν την εμπειρία τους με σχόλια. Αυτές οι πληροφορίες θα αναγράφονται στο προφίλ σου, με ημερομηνία και ώρα, βοηθώντας τους εν δυνάμει πελάτες να σε ξεχωρίσουν από τον ανταγωνισμό.

Τα οφέλη που αποκομίζεις από τις κριτικές 

Μέσω των σχολίων που έγραψαν οι χρήστες σχετικά με τη δουλειά σου θα αποκομίσεις πολλά οφέλη τα οποία θα βοηθήσουν στην εξέλιξη σου. Αρχικά, θα κατανοήσεις σε βάθος τι προβληματίζει περισσότερο τους πελάτες σας σε σχέση με τις υπηρεσίες σου. Έτσι, θα μπορέσεις να εστιάσεις αποτελεσματικότερα στις ανάγκες των πελατών σου. Επακόλουθο θα είναι η καλύτερη εξυπηρέτηση τους. Ακόμη, αν παροτρύνεις τους πελάτες σου να σχολιάσουν την εμπειρία τους μετά την ολοκλήρωση του project θα αισθανθούν ότι η γνώμη τους μετράει για εσένα. Πράγμα πολύ σημαντικό, καθώς επιβεβαιώνουν ότι σε ενδιαφέρει η αποψή τους και θες να επιβεβαιώσεις ότι είναι ευχαριστημένοι με τις υπηρεσίες που πρόσφερες.

Πως να προσελκύσεις περισσότερα σχόλια από τους πελάτες σου

Τα ποσοστά είναι με το μέρος σου. Το 72% των καταναλωτών που τους ζητήθηκε να αφήσουν μια κριτική, προχώρησαν στην καταχώρηση της. Μπορείς να προσφέρεις κίνητρα προκειμένου να αποκομίσεις κάποια κριτική.  Με τον όρο ότι θα είναι πάντα αντικειμενική και ειλικρινής. Ένας εύκολος τρόπος να παρακινήσεις το κοινό σου είναι με την ολοκλήρωση του project. Στα τελευταία μηνύματα που θα ανταλλάξετε σχετικά με την πληρωμή ή την παράδοση μπορείς να υπενθυμίσεις ότι είναι σημαντική για εσένα και τη δουλειά σου μια κριτική.

Ο αντίκτυπος της δουλειάς σου θα αποφέρει κριτικές

Ο καλύτερος τρόπος για να αποκομίσεις μια εξαιρετική κριτική και να δεις κίτρινα τα πέντε αστεράκια είναι να προσφέρεις εξαιρετικές υπηρεσίες. Φρόντισε ακόμη και το πιο μικρό έργο που αναλαμβάνεις να ξεχωρίζει στις λεπτομέρειες. Ένα προσεγμένο αποτέλεσμα βασισμένο σε κάποιο πλάνο σίγουρα θα εντυπωσιάσει τον πελάτη σου. Με αυτό τον τρόπο δε θα εξασφαλίσεις απλά μια καλή κριτική αλλά έναν αφοσιωμένο πελάτη και μια πολύ καλή σύσταση.

Συμπέρασμα

Τέλος, αντίστοιχη βαρύτητα έχουν και οι αρνητικές κριτικές. Στατιστικά το 86% των ανθρώπων διστάζει να συνεργαστεί εάν δει αρκετά σχόλια δυσαρεστημένων πελατών. Κάτι τέτοιο θα αντανακλούσε στην ποιότητα και την αξιοπιστία των υπηρεσιών σου. Ωστόσο, προσέξτε την έλλειψη αυτών. Αφενός υποδεικνύουν ότι διατηρείς ένα προφίλ με τις αληθινές εντυπώσεις των πελατών σου και αφετέρου θα σε βοηθήσει να μην επαναπαύεσαι. Οι πελάτες που προβαίνουν στην αξιολόγηση freelancer, βοηθούν να αναπτυχθεί η δουλειά σου.