Πώς να φέρω κόσμο στην ιστοσελίδα μου; | Technus Ελληνική Πλατφόρμα Freelancers - Technus

Πώς να φέρω κόσμο στην ιστοσελίδα μου;

Πολλές επιχειρήσεις αγωνίζονται να βρουν νέους και καινοτόμους τρόπους για να αυξήσουν την επισκεψιμότητα του ιστότοπου, καθώς η Google επεξεργάζεται δεκάδες χιλιάδες ερωτήματα αναζήτησης κάθε δευτερόλεπτο. Υπάρχει μεγάλη παραπληροφόρηση σχετικά με το πώς να προσελκύσετε περισσότερους επισκέπτες, κάτι που οδηγεί στη χρήση των ίδιων στρατηγικών επανειλημμένα. Αυτό μπορεί να μην έχει τα αποτελέσματα που επιθυμείτε.

Αν θέλετε να αξιοποιήσετε τον ιστότοπο σας, ήρθατε στο σωστό μέρος!


Παρακάτω θα βρείτε πώς να αυξήσετε σημαντικά την επισκεψιμότητα στον ιστότοπο σας.


SEO


Το Search Engine Optimization, ή στα ελληνικά Βελτιστοποίηση Μηχανών Αναζήτησης, γνωστό ως SEO, είναι το βασικότερο βήμα για να φέρετε κίνηση στον ιστότοπο σας.

Το on-page SEO είναι ο σημαντικότερος παράγοντας για τον προσδιορισμό του σημείου που καταλήγει ο ιστότοπός σας στα SERP (search engine results pages - σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης). Όσο υψηλότερο είναι το SERP που βρίσκεστε, τόσο πιο πιθανό είναι οι χρήστες της Google να κάνουν κλικ στον ιστότοπό σας.

Βεβαιωθείτε ότι καθένα από τα στοιχεία της σελίδας — συμπεριλαμβανομένου του τίτλου, της κεφαλίδας, της μετα-περιγραφής (Meta Description) και της διεύθυνσης url — είναι πλούσιο σε λέξεις-κλειδιά και εστιάζεται στην πρόθεση χρήστη της σελίδας.

Είναι επίσης σημαντικό, το πραγματικό περιεχόμενο στο site σας να είναι πλούσιο σε λέξεις-κλειδιά για την κατάταξή του στα SERP. Οι λέξεις-κλειδιά θα πρέπει να μην μπαίνουν στο περιεχόμενο τόσο  ώστε να αφαιρούν από την κύρια ιδέα ή να αποσπούν την προσοχή του αναγνώστη.

Συμβουλή: Για να πραγματοποιήσετε έρευνα λέξεων-κλειδιών, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε εργαλεία όπως το Ahrefs και το SEMrush. Εναλλακτικά, μπορείτε να προσλάβετε κάποιον επαγγελματία freelancer για να κάνει σωστά και ολοκληρωμένα τη δουλειά για εσάς!


Περιεχόμενο


Το περιεχόμενο όπως αναφέρθηκε και παραπάνω αυξάνει την κατάταξή σας στο SERP, όμως είναι εξίσου καλό ώστε να διατηρήσετε τους επισκέπτες σας.

Γι' αυτό δεν αρκεί να δημοσιεύετε παλιό περιεχόμενο. Πρέπει να δημιουργείτε νέο περιεχόμενο. Βρείτε τι κάνει τη σελίδα σας ή την επιχείρησή σας μοναδική και αναδείξτε το.


Backlinks


Όταν ένας ιστότοπος συνδέεται με έναν άλλο με τη χρήση ενός υπερσυνδέσμου, προκύπτουν τα backlinks. Απευθυνθείτε σε άλλους στον κλάδο και ζητήστε τους να καταχωρήσουν το δικό σας. Για επιπλέον κίνητρο, μπορείτε να προτείνετε μια αμοιβαία ανταλλαγή backlink με το να τους  προσθέσετε και εσείς αντίστοιχα στην ιστοσελίδα σας.


Διαφημιστείτε


Η οργανική αναζήτηση εξακολουθεί να είναι καλύτερη στην αύξηση της επισκεψιμότητας, αλλά η πληρωμένη διαφήμιση όπως η πληρωμή ανά κλικ (PPC) και οι διαφημίσεις κοινωνικών μέσων κανένα δεν έβλαψαν. Μπορούν να σας βοηθήσουν να συνδεθείτε με ακόμα μεγαλύτερο κοινό, στοχεύοντας παράλληλα τον ιδανικό πελάτη.

Όταν χρησιμοποιούνται μαζί ως μέρος μιας στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ εκτοξεύουν την επισκεψιμότητά σας!  Βρείτε επαγγελματίες πάνω στο ψηφιακό μάρκετινγκ (digital marketing) ώστε η ιστοσελίδα σας να ξεχωρίσει.


Social Media


Αυτοί που γνωρίζουν πώς να εκμεταλλευτούν τη δύναμη αυτού του κοινού, έχουν ένα τεράστιο πλεονέκτημα στην αύξηση της επισκεψιμότητας στη σελίδα τους. Το μυστικό είναι να υπάρχει αυθεντικότητα. Ότι δεν ταιριάζει με τον χαρακτήρα της σελίδας σας, δεν είναι για εσάς.

Δημοσιεύστε περιεχόμενο στα social media σας και αλληλεπιδράστε με τους followers απαντώντας. Μπορείτε επιπλέον να χρησιμοποιήσετε hashtags που σας περιγράφουν.


Ανανεωθείτε


Δε χρειάζεται να εστιάσετε στην ανανέωση του περιεχομένου σας με τροποποιήσεις των παλιών αναρτήσεων. Δοκιμάστε να επαναπροσδιορίσετε το περιεχόμενο που διαθέτετε.

Συμβουλή: Η προσθήκη βίντεο στη σελίδα σας, αυξάνει την προβολή στο Google και ενθαρρύνει τους επισκέπτες να παραμείνουν στον ιστότοπό σας περισσότερο. Βρείτε επαγγελματίες πάνω στο video animation ώστε η ιστοσελίδα σας να ξεχωρίσει.