Self Marketing για Freelancers - Bio στο Instagram | Technus Ελληνική Πλατφόρμα Freelancers - Technus

Self marketing για freelancers- Bio στο Instagram

Self marketing για freelancers- Bio στο Instagram

Τα social media αποτελούν κομμάτι της καθημερινότητας μας. Είτε πρόκειται για διασκέδαση είτε για δουλειά είναι ιδιαίτερα χρήσιμα για την δικτύωση του ατόμου. Συγκεκριμένα, οι freelancers μπορούν να ενισχύσουν την επωνυμία τους χρησιμοποιώντας τα social media ως εργαλείο του self marketing.

Ειδικά επαγγέλματα που σχετίζονται με την εικόνα και το σχέδιο έχουν προβάδισμα στα social media που επικεντρώνονται στη φωτογραφία. Για παράδειγμα, οι ελεύθεροι επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στον χώρο του design, animation, φωτογραφίας, διακόσμηση, web design, γραφιστική, μπορούν να χτίσουν ένα δυναμικό κοινό στα social media. Ιδανικό μέσο θα ήταν για αυτούς το Instagram το οποίο βασίζεται στο οπτικό περιεχόμενο μέσω εικόνας και βίντεο. Η ανάρτηση περιεχομένου που αφορά τη δουλειά τους θα βοηθούσε συνεργάτες και πελάτες να ανακαλύψουν εύκολα και γρήγορα δείγμα εργασιών τους.

Παρακάτω θα δείτε σημεία στο Instagram profile σας που αξίζει να προσέξεις ώστε να εμφανίζεσαι εύκολα όταν κάποιος χρήστης αναζητά κάτι σχετικό.

Όνομα χρήστη:
Ως freelancer επαγγελματίας διαθέτεις ένα όνομά και πιθανώς μια εταιρική επωνυμία. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις το όνομα της εταιρείας σου εάν έχεις ένα site με αυτή και μια συνολική διαδικτυακή παρουσία. Αν όλοι σε γνωρίζουν στο κύκλο σου με το προσωπικό σου όνομα είναι αρκετό για να το χρησιμοποιήσεις και να ξεχωρίσεις στον επαγγελματικό σου κύκλο. Είναι σημαντικό τα ονόματα που χρησιμοποιείς για τα επαγγελματικά σου προφιλ να τηρούν μια συνέπεια.

Φωτογραφία προφίλ:
Πρόκειται για ένα καίριο σημείο που θα σε κάνει να ξεχωρίσεις. Χρειάζεσαι μια επαγγελματική φωτογραφία ή το λογότυπο της επιχείρησής σου. Βεβαιώσου ότι η φωτογραφία είναι καθαρή και οι χρήστες αναγνωρίζουν εύκολα τι απεικονίζει.

Links:
Το Instagram δίνει τη δυνατότητα να προσθέσεις ως σύνδεσμο το url του site σου. Ωστόσο δεν υπάρχει διαθέσιμο πεδίο για την ανάρτηση clickable urls ώστε να ανακατευθύνεις το κοινό σου σε όσα σε ενδιαφέρει να προβάλεις. Υπάρχουν εργαλεία όπως το LinkTr.ee και το LinkinProfile που βοηθούν να συμπεριλάβετε πολλαπλούς συνδέσμους (προς το site σου ή άλλες σελίδες) στο χώρο που αναπτύσσεται η σύντομη περιγραφή σας.

Βιογραφικό:
Έχεις στη διάθεση σου 150 χαρακτήρες για να περιγράψεις εσένα και το αντικείμενο εργασίας σου. Για να μεταφέρεις τη σωστή πληροφορία στο κοινό σου χρειάζεται να δομήσεις ένα άμεσο και στοχευμένο κείμενο. Οι ακόλουθοι ή οι επισκέπτες του προφίλ, με την ανάγνωση του βιογραφίκου σου θα πρέπει να γνωρίζουν ποιος είσαι, με τι ασχολείσαι και σε ποιους απευθύνεσαι.

Πως μπορείς να χρησιμοποιήσεις το bio στο Instagram για να ενισχύσεις το self-marketing

Ανακατεύθυνε το κοινό σου στο bio στο Instagram

Εάν δημιουργείς podcast, youtube videos, ή ανέβασες καινούριο άρθρο στο blog σου μπορείς να το προωθήσεις στο Instagram. Μια σχετική φωτογραφία στο feed σου, θα βοηθήσει το κοινό σου να προσέξει τη νέα σου δραστηριότητα. Στην περιγραφή της μπορείς να ανακατευθύνεις τους ακόλουθους σου στο bio του προφίλ σου για να βρουν εκεί το link με όλο το περιεχόμενο.

Μοιράσου σημαντικές διακρίσεις

Υπάρχουν χιλιάδες λογαριασμοί παρόμοιοι με τον δικό σου. Για να μπορέσει το κοινό να ταυτιστεί, να σε εμπιστευτεί, να σε ακολουθήσει και εν τέλη να συνεργαστεί μαζί σου πρέπει να δει τι σε διαφοροποιεί από το σύνολο. Σημαντικές διακρίσεις και συνεργασίες μπορούν να αναγράφονται στο bio του Instagram. Έτσι, με μια ματιά οι επισκέπτες του accounts σου, θα έχουν μια ιδέα για όσα έχεις προσφέρει στον τομέα σου.

Το σημείο που διαφοροποιείσαι

Όσοι επαγγελματίες κι αν δραστηριοποιούνται στο ίδιο αντικείμενο με το δικό σου, κανείς δεν είναι εσύ. Το Instagram είναι το κατάλληλο μέρος για να αναδείξεις την προσωπικότητα σου. Οι διακρίσεις, οι συνεργασίες και η οπτική σου διαφοροποιούν το επίπεδο της δουλειά σου. Ωστόσο, αξίζει να θυμάσαι ότι αυτό που σε κάνει να ξεχωρίζεις είναι η προσωπικότητα σου και ο τρόπος που επικοινωνείς με το κοινό/πελάτες σου.

Πληροφορίες που χρειάζεται να αναφέρεις στο bio στο Instagram

  • Ποιός είσαι
  • Με τι ασχολείσαι
  • Γιατί είσαι αξιόπιστος
  • Μια παρότρυνση για επίσκεψη στο site, για κλήση, για να παρακολουθήσουν ένα βίντεο
  • Μοιράσου περισσότερους συνδέσμους μέσω ειδικών προγραμμάτων (π.χ Linktree)

Extra tip: Μοναδικό hashtag - Bio στο Instagram 

Κατά τη συγγραφή του bio σου θα αναρωτηθείς εάν πρέπει να χρησιμοποιείς σε αυτό το πεδίο hashtags σχετικά με το αντικείμενο σου. Η απάντηση σε αυτό είναι κάτι παραπάνω από ναι και όχι. Τα γενικά hashtags θα κατευθύνουν το κοινό σου σε διάφορα σχετικά post από accounts σε όλο το πλανήτη. Αντίθετα, μπορείς να δημιουργήσεις ένα μοναδικό hashtag για την προώθηση της δουλειάς σου. Το μοναδικό hashtag που θα δημιουργήσεις θα προβάλει στο κοινό σου αναρτήσεις που είναι σχετικές με εσένα ή αυτό που κάνεις. Πρόκειται για μια στοχευμένη κίνηση που θα βοηθούσε στην αναγνωσιμότητα του brand σου.

Ειδικότερα για τους freelancers που ασχολούνται με το design είναι σημαντικό να διαθέτουν μια δυναμική παρουσία στα social media. Το Instagram θα βοηθήσει να συστηθείς με ένα πιο δημιουργικό και άμεσο τρόπο στο κοινό σου. Ακολουθώντας ενέργειες για να ολοκληρώσεις το self-marketing δεν πρέπει να παραλείψεις την παρουσία σου σε web apps τα οποία είναι ειδικά σχεδιασμένα για freelancers. H πλατφόρμα της Technus είναι προσανατολισμένη στους μεγαλύτερους επιστημονικούς κλάδους προσφέροντας υπηρεσίες αναζήτησης επαγγελματιών στην Ελλάδα. Αν θες να λάβεις άμεσα project στο τομέα σου, μπορείς να εγγραφείς ως επαγγελματίας σήμερα.